Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Milejów

Logo - Urząd Gminy Milejów

PGK Milejów – Zakup i dostawa miału węglowego

Data ogłoszenia
2012-09-20
Termin składania ofert
2012-09-28 10:00
Treść

Milejów: ZAKUP I DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO
Numer ogłoszenia: 202469 – 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o. , ul. Partyzancka 13, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 81 7572026, faks 81 7572385.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego w ilości 1300 t. o następujących parametrach: 1) rodzaj – miał węglowy MII (MIIA), typ – 31; 2) kaloryczność – 23 000 – 25 000 kJ/kg; 3) zawartość siarki – nie większa niż 0,5 % 4) zawartość popiołów – nie większa niż 14%; 5) wilgotność – nie większa niż 14%. 2. Realizacja zamówienia będzie dokonywana przez Wykonawcę po uzgodnieniu terminu oraz ilości poszczególnych dostaw z Zamawiającym, na koszt Wykonawcy. 3. Dostawa miału odbywać się będzie na każde żądanie Zamawiającego zgłoszone telefonicznie lub faxem, w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Podana ilość opału może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych. 5. Zamawiający dokonuje każdorazowo odbioru ilościowego i jakościowego danej dostawy, natomiast Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przy dostawie dokument – certyfikat określający parametry dostarczanego miału..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w zakresie zwiększenia ilości dostarczanych materiałów.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.24.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ oraz dołączą do oferty koncesję, zezwolenie lub licencję. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy- załącznik nr 3 do SIWZ, 2) dane od producenta zawierające informacje takie jak: wartość opałowa (kJ/kg), zawartość siarki (%), zawartość popiołów (%), wilgotność (%), typ i rodzaj (np.: certyfikat), 3) oryginał pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4) w przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy: 1) Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy; 2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) nastąpi zmiana danych adresowych stron umowy; 4) nastąpi zmiana rachunku bankowego; 5) nastąpi zmiana osób kontaktowych w celu realizacji zamówienia; 6) nastąpi zmiana ilości dostarczanego miału ze wzglądu na warunki pogodowe; 3. Wszelkie zamiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o. ul. Partyzancka 13, 21-020 Milejów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty składane osobiście – sekretariat Urzędu Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów lub wysłać na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

- Pobierz załączniki

zmiana_ogloszenia_26_09_2012

zmiana_siwz_26_09_2012

wyjaśnienia 1 (27.09.2012)

zmiana_ogloszenia_27_09_2012

 

- Rozstrzygnięcie (11-10-2012)

Załączniki
Oferty
  1. Look Plus Aneta Łukaszek, 21-500 Biała Podlaska Pl. Wolności 12/4

    Ilość punktów 100 pkt.

    Data wprowadzenia oferty: 2012-09-20
  2. Bialchem Group Sp. z.o.o. 15-062 Białystok, ul. Warszawska 39

    Ilość punktów 99,46 pkt.

    Data wprowadzenia oferty: 2012-09-20
  3. Składnica Artykułów Masowych ,,Węglopasz" spółka jawna Tadeusz Mendrygał, Marcin Mendrygał, 86-031 Osielsko, Żołędowo ul. Koronowska 38

    Ilość punktów 99,20 pkt.

    Data wprowadzenia oferty: 2012-09-20
  4. ,,Kropka" Sławomir Kropowiec, 21-512 Zalesie ul. Podlesina 8

    Ilość punktów 95,12 pkt

    Data wprowadzenia oferty: 2012-09-20
  5. Energo Sp.z.o.o 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kleszczelowska 84A

    Ilość punktów 93,67 pkt

    Data wprowadzenia oferty: 2012-09-20
  6. Lubplast Sp.z.o.o. Wierzchowiska Drugie 108. 21-050 Piaski

    Ilość punktów 88,52 pkt

    Data wprowadzenia oferty: 2012-09-20
  7. Biuro handlowe ,,Inteco" Sp.z.o.o. 40-272 Katowice, ul. Graniczna 29

    Ilość punktów 82,41 pkt

    Data wprowadzenia oferty: 2012-09-20
Wybrana oferta
Look Plus Aneta Łukaszek, 21-500 Biała Podlaska Pl. Wolności 12/4
Uzasadnienie wyboru
Oferta Najkorzystniejsza
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Filipekdodano do BIP dnia 20-09-2012